Szkolenia z content marketing

Czym jest content marketing? Zgodnie z definicją jest to specjalna strategia, która polega na publikowaniu różnego rodzaju przydatnych i atrakcyjnych treści, mających zainteresować potencjalnych klientów. Istotne znaczenie w przypadku marketingu treści ma określenie grupy docelowej, do której trafić ma przekaz. Wszystkie treści są publikowane oraz rozpowszechniane przez Internet. Najczęściej są to różnego rodzaju artykuły, formy graficzne, webinaria, podcasty, czy filmy. Najczęstsze kanały przekazu wykorzystywane przez content marketing to przede wszystkim fora oraz media społecznościowe, a także branżowe blogi. Warto przy tym wspomnieć, że jednym z zadań marketingu treści jest także optymalizacja stron internetowych.

            Jak zatem widać pojęcie content marketingu jest bardzo szerokie, dlatego warto skorzystać ze szkoleń, pozwalających na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z tym tematem. Dzięki skorzystaniu z takiego kursu można szybko zdobyć przewagę nad konkurencją i zapewnić wyższy poziom sprzedaży w swojej firmie. Szczególny nacisk podczas szkolenia kładziony jest na optymalizację strony www firmy w taki sposób, aby znalazła się ona na lepszej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Ponadto uczestnicy dowiadują się w jaki sposób kreować i modernizować wizerunek firmy oraz korzystać z promocji i reklamy natywnej. Zakres szkolenia obejmuje również skuteczną komunikację zewnętrzną.

            Kurs content marketingu pozwala na nauczenia się korzystania z narzędzi marketingu treści, a także ich umiejętnej selekcji. Uczestnicy wykonują symulacje kampanii content marketingowych, ucząc się krok po kroku tego, jak je zaplanować, zrealizować i monitorować. Szkolenia skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych skuteczną promocją marki w Internecie. Grupa docelowa, której na pewno przyda się taki kurs to wszyscy specjaliści e-marketingu i marketingu, a także brand managerowie, specjaliści oraz doradcy PR, właściciele firm, czy dyrektorzy marketingu oraz PR.

O autorze Paweł Białach

Pracuję jako projektant stron internetowych, grafik komputerowy i programista front-end, specjalizuję się również we wsparciu IT (linia HELP DESK 1 & 2, z certyfikatem ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, AXELOS, 2016) oraz zarządzaniu aplikacjami webowymi. Mam ponad 15-letnie doświadczenie w branży IT, w tym czasie brałem udział w ponad 100 projektach zarówno od strony technicznej jak i biznesowej. Mówię płynnie po angielsku (poziom C1 z certyfikatem TOEIC® Listening and Reading). Prywatnie interesuję się muzyką, gram na gitarze i udzielam lekcji gry na na tym instrumencie.